Om mig og kontaktinfo

Om mig

Jeg tilbyder bl.a.

  • Bogføring
  • Fakturering
  • Debitor-/kreditorstyring
  • Klargøring til revisor
  • Betalinger
  • Moms
  • Løn
  • Anden administration
  • Rådgivning ifbm. opstart

Mit navn er Cecilia Lyngtoft.

I 2013 blev jeg uddannet cand.merc.aud mens jeg havde min daglige gang som revisor i et af de større revisionshuse. Herigennem fik jeg et grundigt kendskab til opbygningen af et regnskab samt en god forståelse for hver enkelt post.

I 2017 valgte jeg at hoppe over på den anden side af skrivebordet og blev økonomidirektør. Dette var med til at give mig tyngde på den anden side af vægtskålen. Jeg fik en forståelse for, hvilke energier i et selskab, der er med til at skabe de tal, jeg allerede havde en grundig evne til at analysere. Nu var jeg også i stand til at forstå hvilke synergier og fremtidsperspektiver, der var med til at skabe en virksomhed.

I september 2021 valgte jeg at springe ud som selvstændig, da jeg mener at jeg nu har den ballast, kendskab og erfaring, der vil kunne hjælpe lige præcis dig.

Jeg har en stor erfaring indenfor bogføring, løn, moms og hvad der ellers kræves for at udarbejde et regnskab. Derudover har jeg, qua min tidligere rolle som revisor, viden om hvilket materiale en revisor har brug for til at udarbejde dit regnskab.

Hvis du er blevet interesseret i at vide mere, skal du være meget velkommen til at browse videre rundt i mit univers.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Ring eller skriv gerne, hvis du har nogen spørgsmål

Kontakt

+4540474855